معرفی قابلیت های تکنولوژی WizSense داهوا

تا به امروز گزارشهای زیادی مبنی بر خطای انسانی و اپراتورهایی که در اتاق های کنترل سیستم های نظارت تصویری مشغول هستند به دست رسیده است و بیانگر این است که آن ها پس از دقایقی توانایی خود در حفظ تمرکز و دقت و توجه لازم که برای تشخیص وقایع بسیار مهم مورد نیاز تا حدود زیادی و نزدیک به 95% از دست می دهند. این موضوع کاملا نرمال و طبیعی است و نظارت مداوم محیط توسط چشم انسان با خطاهای بسیاری مواجهه می شود. در ادامه تاثیر تکنولوژی WizSense داهوا  را بر کاهش این مشکلات و خستگی ها و خطاها و میزان کنترل و نظارت بر محیط اطراف را به طور کامل شرح خواهیم داد.

تکنولوژی WizSense داهوا چیست؟

تکنولوژی WizSense که توسط کمپانی داهوا ابداع شده است، مجموعه ای از محصولات گسترده AI (هوش مصنوعی) را شامل می شود. این تکنولوژی بر مبنای هوش مصنوعی یا AI طراحی شده و با استفاده از الگوریتم های یادگیری عمیق عملیات را انجام می دهد.

تکنولوژی WizSense داهوا می تواند انسان و وسایل نقلیه را در یک تصویر و یا یک دید با دقت بسیار بالایی تشخیص دهد و باعث می شود که کاربران بر اهداف واقعی خود متمرکز شوند. بر اساس فناوری پیشرفته داهوا ، WizSense تصاویر ویدویی را با سرعت بسیار بالا مورد آنالیز و ارزیابی قرار می دهد. در ادامه به ویژگی های این تکنولوژی نوپا و بروز می پردازیم.

التون سیستم فروشنده انواع دوربین مداربسته، دستگاه ظبط کننده ویدئویی DVR و NVR، دستگاه کنترل تردد میباشد. برای اطلاع از قیمت ها با ما در تماس باشید. 

به پست امتیاز دهید (سمت چپ 5 ستاره)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + 11 =