فناوری SMD 3.0 و SMD PLUS داهوا

یکی از راهکار های امنیتی مناسب و قابل اعتماد، سیستم های نظارت تصویری هستند که با ثبت جزییات دقیق و دائم از وقابع در حال رخ دادن بر اساس تشخیص حرکت و ضبط بر اساس رویدادی خاص ، رویکرد تازه ای را در زمینه های امنیتی فراهم نمودند. قابلیت SMD دوربین مداربسته داهوا، یکی از قابلیت های کاربردی است که امکان مدیریت بهتر و بیشتر محیط را فراهم می آورد.

تشخیص حرکت هوشمند (SMD)

سیستم های نظارتی که هشدارهای فعال حرکتی کاذب را در اثر شرایط شدید آب و هوایی ارسال می کنند، خش خش در اثر باد و حیواناتی که در سراسر صحنه حرکت می کنند، نه تنها آزار دهنده هستند، بلکه در هنگام راه اندازی مشاغل نیز نتیجه مثبتی دارند. Dahua’s Smart Motion Detection (SMD) یک راه حل ایده آل برای مناطق کم جمعیت است که می خواهید بدون نیاز به تنظیم قوانین و خط کشی، هشدار برای افراد یا وسایل نقلیه در هر نقطه از صحنه را داشته باشید.

در سال 2018 شرکت داهوا تکنولوژی تشخیص حرکت هوشمند خود را توسعه داد. این فناوری با تشخص انسان و وسیله نقلیه و از طریق آلارم دقیق و جستجوی سریع، هدف امنیت کسب و کار و خانواده شما را به طور موثری تامین میکند.

راه اندازی تکنولوژی SMD اسان است وتنها با چند حرکت ساده میتوان امکان مشاهده و نظارت و دریافت آلارم روی گوشی تلفن همراه،کامپیوتر و سایر خروجی ها در هر زمان و هرمکان را داشته باشید.با بهره گیری از تکنولوژی هوش مصنوعی پیشرفته روی دوربین مداربسته یا هر وسیله دیگری میتوان به شکل کارامدی، کاهش آلارم های ناشی از اشیاء نا مرتبط مانند باران، حیوانات ،حشرات ،برگ درختان ،نور و…را شاهد بود که میتواند حیوانات و انسانها را در صحنه پیدا کند و از یکدیگر تشخیص دهد. 

قابلیت SMD Plus

فناوری SMD Plus داهوا، ارتقا یافته نسخه ابتدایی سیستم تشخیص هوشمند حرکتی یا Smart Motion Detection و یا به اختصار SMD داهوا می باشد که در سال 2019 توسط شرکت داهوا منتشر شد. این فناوری جدید از نسخه ابتدایی دقت بیشتری داشت و می توانست در شرایط محیطی گوناگون مورد استفاده قرار بگیرد. یکی از قابلیت های چشمگیر این فناوری، تشخیص انسان و خودرو با دقت بالاتری نسبت به نسخه ابتدایی است که قادر است انسان را از فاصله 7 متری و خودرو را در فاصله 10 متری در میدان دید خود، با ضریب خطای کم تر از 1 درصد تشخیص دهد.

از آنجایی که دوربین های مداربسته نیاز به دستگاه های ضبط ویدئو دارند، میتوانید با مراجعه به صفحات دستگاه ضبط ویدئویی DVR و دستگاه ضبط ویدئویی NVR اطلاعات لازم را بدست آورید.

به پست امتیاز دهید (سمت چپ 5 ستاره)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 2 =