نمایندگی دوربین مدار بسته یزد

نمایندگی دوربین مدار بسته آلتون یزد، یکی از بهترین مراکز فروش و نصب دوربین های مدار بسته در یزد است. همانطور که می دانید امروزه دوربین مدار بسته به عنوان یکی از ضروری ترین ابزارهای محافظتی شناخته می شود. با توجه به افزایش درخواست ها برای خرید دوربین مدار بسته، تعداد نمایندگی فروش دوربین مدار بسته نیز رو به افزایش است. 

نمایندگی دوربین مداربسته یزد

نمایندگی های دوربین مدار بسته در یزد، انواع دوربین مدار بسته  (cctv)را با قیمت پایین تر از بازار از شرکت ها خریداری می کنند. به همین دلیل این نمایندگی ها سود خوبی از فروش دوربین های مدار بسته کسب می کنند. نمایندگی های متعددی در یزد وجود دارند که دوربین های مدار بسته را با برند های مختلفی عرضه می کنند. تعدادی از برندهای دارای نمایندگی در استان یزد عبارتند از:

  1. هایک ویژن
  2. داهوآ
  3. سامسونگ 
  4. سونی
  5. پاناسونیک
  6. الجی
  7. بوش

در صورت تمایل شما عزیزان می توانید دوربین مدار بسته مورد نیازتان را از نمایندگی استان یزد خریداری نمایید. دوربین های مدار بسته در نمایندگی استان یزد کیفیت بالایی دارند. همچنین این دوربین ها دارای ضمانت نامه هستند. این ضمانت نامه، تضمین کننده و نشان دهنده کیفیت دوربین های مدار بسته در این نمایندگی ها است. 

قیمت دوربین مدار بسته در نمایندگی یزد

قیمت دوربین مدار بسته، یکی از مهم تری فاکتورها در زمان خرید دوربین مدار بسته است. مجموعه ای از عوامل در نهایت موجب تعیین قیمت دوربین مدار بسته می شود. عوامل تاثیر گذار بر قیمت دوربین های مدار بسته عبارتند از:

  • برند تولید کننده
  • تکنولوژی
  • لنز
  • کیفیت تصویر
  • جنس بدنه دوربین مدار بسته
  • شیوه خرید
  • ویژگی های خاص و…

قیمت دوربین مداربسته در استان یزد نیز مانند سایر استانها با توجه به معیارهای گفته شده قیمت گذاری می شود. یکی از معیارهای بسیار مهم و تاثیر گذار بر قیمت دوربین مداربسته، برند تولید کننده است. در ایران نیز دوربین های مدار بسته با برند های متعددی به بازار عرضه می شوند.

 هر کدام از دوربین های تولید شده دارای ویژگی ها و خصوصیات مختص به خود است که متقاضی باید دوربینی متناسب با نیاز خود خریداری کند. البته لازم به ذکر است که قیمت بالای دوربین مدار بسته به منزله کیفیت بالای آنها نیست. تعدادی از برندها به دلیل شهرت و محبوبیت بیشتر، دوربین های مداربسته تولید خود را با قیمت بالاتری به بازار عرضه می کنند. 

کیفیت تصویر، یکی دیگر از معیارهایی است که بر قیمت دوربین مدار بسته اثر گذار است. کاملا بدیهی است به میزانی که کیفت تصاویر در دوربین مدار بسته افزایش پیدا کند، قیمت دوربین مداربسته نیز افزایش پیدا می کند. 

قیمت دوربین مداربسته یزد

دوربین های مداربسته عمدتا دارای دو نوع لنز هستند. انواع لنز در دوربین مدار بسته عبارتند از:

  • لنز ثابت
  • لنز متحرک

در دوربین های مدار بسته با لنز متحرک به دلیل قابلیت های بیشتر، قیمت بالاتری دارند. با کمک دوربین های مدار بسته با لنز متحرک می توان زاویه دید را تغییر داد. همچنین امکان بزرگنمایی تصویر در دوربین های مدار بسته با لنز متحرک نیز وجود داد.

جنس بدنه دوربین مدار بسته، عامل دیگری است که بر قیمت دوربین مدار بسته تاثیر می گذارد. بدنه انواع دوربین مداربسته عبارتند از:

  • بدنه پلاستیکی
  • بدنه فلزی

دوربین های مدار بسته فلزی به دلیل ویژگی ها و قابلیت های بیشتر، قیمت بالاتری دارند. دوربین های مدار بسته از جنس فلز مقاومت بالاتر در برابر ضربه دارد. به همین دلیل می توان از این دوربین ها برای محیط های بیرونی (غیر سرپوشیده) استفاده کرد. 

خرید  CCTVدر نمایندگی استان یزد

در صورت تمایل به خرید دوربین مدار بسته در یزد، می توانید دوربین مورد نظرتان را از نمایندگی های استان یزد خریداری نمایید. همچنین می توانید این محصول کاربردی را به صورت آنلاین از فروشگاه های اینترنتی استان یزد خریداری کنید. 

 

به پست امتیاز دهید (سمت چپ 5 ستاره)

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 + 19 =